Categoriën deelnemers

Diversiteit als rode draad

Onze deelnemers zijn leidinggevenden van profit en non-profit organisaties. Ze hebben diverse functienamen zoals: Directeur groot aandeelhouder, CEO, CIO, COO, HRM Manager, Clusterdirecteur, Sectordirecteur, Divisiemanager, Clustermanager, Teammanager of Afdelingshoofd. Zie Klanten organisaties waar de deelnemers zoal vandaan komen.

Daarnaast bezitten onze deelnemers een zeer uiteenlopende achtergrond en persoonlijkheid.
Sommigen hebben al jaren ervaring met het aansturen van mensen en teams. Anderen zijn sinds kort in een leidinggevende rol terechtgekomen als directeur of ondernemer.

De belangrijkste vragen die onze deelnemers hebben:

  • Hoe kan ik de principes van leidinggeven effectief inzetten zodat mijn organisatie geweldig wordt?
  • Hoe krijg ik het talent in mijn organisatie geactiveerd en hoe laat ik het groeien?
  • Hoe motiveer ik mijn mensen om in beweging te komen?
  • Hoe help ik alle mensen in mijn team vloeiend en gelijkgericht naar samenwerking?
  • Hoe maak ik de juiste strategische keuzes en kan ik zorgen voor een krachtige uitvoering?
  • Hoe blijf ik in balans? Hoe kom ik energierijker thuis dan dat ik er vandaan ging?
  • Hoe voorkom ik dat mijn organisatie altijd achter de feiten aanholt?

Zie voor referenties wat hun resultaten waren.

Wil je onze inhoudelijke aanpak ervaren? Kom langs, breng een actueel probleem in en krijg gratis oplossingssuggesties. Zie de gratis Introductie bijeenkomst met het Toepassing Forum in de Agenda voor de recente data in Utrecht.

Neem gerust contact op met Albert Kamphuis voor een vrijblijvend adviesgesprek als je:

  • een training of coachng zoekt die bij je past
  • gewoon is wil sparren over een situatie
  • meer wilt weten over onze aanpak en werkwijze
  • een vraag hebt over de gratis workshops zoals de Introductie bijeenkomst
  • de Typetest hebt gedaan en je vragen hebt over de uitslag
  • een profiel hebt aangemaakt en je vragen hebt over de aansluitende mails met tips over je persoonlijkheidsprofiel.